Tuesday, March 16, 2010

Im in loovvee with Damask Wedding Theme!



Helloo!!do u know tht damask wedding theme sangggggatt popular right now!sayangnya time my wedding i cannot use this theme sbb my mum didnt allow me to use black time wedding tu..sedihnyaa..bad luck katanya~ so terpaksa lah ikut .. but untuk sesiapa yg modern dan berani mencuba damask theme ni sangatlah modern , stylish and org ckp " ada class" tapi kena lah pandai arrange so that the decoration tdk terlalu semak .. So here are a few damask ideas tht u can adopt !









If u need this as ur souvenir just let me know i akan try carikan and give u the quotation ya!






So ni ja pic yg blh i bg for now...untuk wedding di Kota Kinabalu , sabah yg tercinta ni rasanya blm banyak yg buat concept damask wedding..so apa salahnya mencuba ( kalau parents bagi lah ya) he he ..

Till then..

Xoxo

6 comments:

Anonymous said...

nda pa rini. my wedding will use this. hehe

farraH- said...

oohh damask pula nama dia ni.. memang terfikir mau pakai ni theme tp bukan utk kahwin la.. utk bilik tidur, maklumlah rumah kan tgh renovate hehehe

Your Wedding Story said...

Yeay fie..bila tu?let me arrange for u!:)
farrah ya b4 this aku slalu mo ni buat wallpaper tp mama aku nda kasi sbb bilik pengantin nda blh ada color hitam..kesiann aku..

Unknown said...

aku suka kek nyaa...rini..and also the whole theme..

Your Wedding Story said...

Me love it too!

elixelle said...

Hehe. Your first damask pic is the same image I used for my trove blog background. :) Love damask!